Previous Entry Share Next Entry
Продано .... BMW F650GS Dakar'04 for SALE
oko
soul_cutter
Продаю доброго друга. Звучить не добре, але факт.
Подорослішав, одружився, і тепер потребую більш сімейного транспорту.
Щось абсолютно аналогічне, з більшою кубатурою, потужністю, місцем.

Але повернемось до … я його називаю Дак.
BMW F650GS Dakar модель 2004 року (по деяких каталогах 2005 року)




Випускався до 2007 року включно (по деяких каталогах 2008 року))
З 2010 року BMW відновило його випуск в мініально зміненому вигляді під назвою BMW G650GS Sertao
Це важливо. Вони пересікаються на 90%, тобто ні з запчастинами, ні з розхідниками, ні з тюнінгом проблем нема. Взагалом ця модель дуже відома і дуже популярна в цілому світі. Тому я жодного разу не зіштовхнувся з проблемою відсутності чогось для неї: чи то інформації, чи то аксесуарів, чи то запчастин.

В інтернеті величезна маса інформації про нього. Але основні моменти напишу від себе:

Плюси даної моделі:

- Розхід пального. По паспорту підходить 92-й і споживання від 3,5 л/100 км. Я його годую 95-м преміум. Різниця в ціні виходить мінімальна, але я більше впевнений і відчуваю менше вібрацій на хорошому пальному. Я розхід завжди міряю в грошах на кілометр. Так зручніше для планування подорожей :) Поговоримо про актуальні цифри, от мої заміри за останній місяць (Травень 2014, ціни на пальне вже підскочили до 15-16 грн):
    - За містом - 800 км, вартість по чеках 520 грн. І це з кофрами та з пасажиркою.
    - Місто - 370 км, вартість 300 грн.

- Туристична орієнтованість.  Посадка, сидіння і ергономіка вцілому розраховані на пересування на великі відстані. В місті взагалі втомитись малоймовірно. Я максимально проїзжав не більше 900 км за день. Більше вже було важко і не було потреби :)

- Ендуро - тобто мотоцикл орієнтований на позашляхове використання. Це не та модель на якій варто приймати участь в раллі Париж-Дакар чи лізти Карпатами по компасу через хащі. Але зїхати з асфальту і проїхати травою, грутнтовками, каміннями до місця відпочинку - можна. Не глибокі броди - легко. Пісок, багнюка, каміння при відповідній підготовці колес і самого мотоцикліста - легко. Я виїзжав на Драгобрат з пасажиркою і кофрами в дощ (хто був - зрозуміє).

- Двигун. Власне цей агрегат зробив цю модель надпопулярною в цілому світі. Розробка австрійської фірми Ротокс. Мінімум дитячих хронічних хвороб, простота, надійність, якість виконання. Абсолютна пластиліновість. Мотоцикл легко рушає з другої, при бажані й з третьої. Під гірку йде на 3-й передачі на обертах 2000 (причому ХХ на 1500). Мінімальна швидкість для 5-ї передачі від 70 км на годину. Все це дозволяє рідше клацати коробкою передач, що дуже важливо для новачків і зручно в довгих подорожах. Масло доливати ніколи не просив. ТО кожних 10к, але стараюсь робити інтервали кожні 6к, не більше ніж 8к.

- Підвіски. Звичайно це не хард ендуро і стрибати на трамплінах кросовї траси ви не зможете. Скажу просто: рейки, розбиті дороги, ями, понищена бруківка, високі бардюри мене турбували всі ці роки не сильно. Я безпроблемно йшов по грейдеру з пасажиркою 110. Взагалом крейсерська швидкість мало залежить від покриття. Там де машини встають колом і починають обїзжати ями, я скидаю до 60. На більшості наших українських доріг я тримаю крейсерську 110-140. Відмінність Дакару (Сертао) від звичайної моделі це власне збільшений хід підвісок + велике переднє колесо (21 дюйм проти 19), що дозволяє легше ковтати ями.

- Масса. 175 кг пустий. 190 кг заправлений (без тюнінгу). Найближчі конкуренти починаються від 200 при тій самій потужності двигуна.

Мінуси даної моделі:

- Двигун. Власне мені вже не вистачає його потужності. Максимальна швидкість по паспорту 175 км на годину. Це з оригінальним шклом, яке слабо захищає від вітру, на хорошому німецькому пальному з щойно відрегульованими клапанами. Цього абсолютно вистачає для їзди по правилах. Для міста динаміки йому вистачає з головою. Але вдвох, з повним навантажненням, з крейсерською 130 (дозволена на автобанах) двигун вже працює майже на межі.

- Вібронавантаженість. Чим менше в двигуні циліндрів тим він є простішим, тим його простіше обслуговувати і там менше є чому ламатись. Ідеальне число циліндрів = 1. Але як наслідок, в нього сильні вібрації. В довгій дорозі це втомлює. Причому пасажира більше ніж водія. Я не скажу що це харить зі старту, просто за день їзди по хороших дорогах набридає.

- Його ендурність часом спричиняє дискомфорт в місті - висота сидіння, високий центр ваги, мякість підвіски в поворотах, загальна мякість рами, не дають відчуття абсолютного контролю в потоці машин і при маневруванні на маленьких швидкостях. На початках було не зручно. Але я звик і вже не звертаю уваги на це.

- Є певний перелік хронічних хвороб. Наприклад заміна помпи охолоджуючої рідини кожних 30т км (в мене вона ще була робоча але я для профілактики поміняв її на 28к)

- При падінні страждають сигнали повороту. Як для моделі орієнтованої на позашляхову їзду це трохи не в тему.

Мінуси конкретно мого екземпляра:

- Зараз на одометрі 40 тисяч кілометрів. Зато чесні, і майже всі мої (Я його забрав коли на одометрі було 1800 км)

- Через місяць і 5 тисяч км після купівлі, я потрапив в аварію. http://dev.zik.ua/ua/photoreport/2010/08/11/240618
Мотоцикл відновлений з оригінальних запчастин. Майже всі нові крім пер вилки, які мені привезли з донора з пробігом 10к. Все в сумі винуватцю аварії стало в більше ніж 4,5к євро.
По факту, наслідок від аварії залишвся лише один - трохи зсунута вправо "морда". На швидкість, і отримання задоволення від подорожей не впливає.

- Передня підвіска від донора виявилась заниженою, чому я із зростом 172 см, був тільки радий (див. фотки знизу). В принципі цей пункт можна віднести як до позитиву так і негативу. В залежності від ваших очікувань.

- Мій мотоцикл не використовувався як хромований подовжувач харизми. Це бойовимй туристичний агрегат, задача якого доставити вас, вашу подругу, і багато багажу в ті гарні місця які вам сподобались, і яка б туди не була дорога. Тому на мотоциклі багато коцок, подряпин, потертостей і т.д. Знову ж таки, на швидкість, і отримання задоволення від подорожей це не впливає. Він двічі бачив Крим, Карпати, багато нутрощів Галичини і околець. Пісок, дощі, гравій, активне використовування - все це впливає на глянець. Тому його просто нема :)

- Під заміну просяться вихлопні труби. По перше вони важкі, і тюнінговані значно легші, по друге вони вже далекі від хорошого товарного вигляду. Але я не буду їх міняти оскільки це влине на ціну, а які саме треба ставити, логічніше вже вирішувати новому господарю, тобто вам.

- На даний мометн треба пофіксати два поворотника, запчастини вже отримав, чекаю зручного моменту щоб поміняти. Ще десь в Закарпатті загубив ролік підтримки ланцюга. І потребує заміни втулка бокової підставки. Фактично це не впливає на ходові якості, мотоцикл на ходу. Але запчастини я вже замовив - їдуть.

- Шини зношені на 70 відсотків. Ще вистачить тисяч на 5 (але це залежить від стилю їзди) Плюс безкоштовно віддам позашляхові шини зношені на 90%. Міняти знову ж таки не бачу змісту - я не знаю як і де ви будете використовувати мотоцикл і шини якого характеру вам більше підійдуть. Шкода збільшувати ціну на 150-200$ за гуму яку ви кинете валятись в гаражі.

Плюси конкретно мого екземпляра:

- Це абсолютно готовий до подорожі комплект з мотоцикла і багажної системи, загальною місткістю 173 літра.
- Підігрів ручок.
- ABS, що відключається
- Розетка на 12В, USB розетка на 5В
- Кофри Touratech, серія Pro, по 38 літрів. З замками і додатковими лямками для кріплення.
- Сумка Touratech на бак. 18л, розширяється до 25л + дві бокові підсумки по 10л. + тримач для карти і дощовий чохол.
- Центральний кофр Hopko'n'Backer 55л. Його замок зламаний, тому він не закривається. Але може стати в нагоді. Я його додаю безкоштовно, він на ціну не впливає.
- Багато тюнінгу від Touratech : Захист: вилки, двигуна, пластику, рук, заднього сенсора АБС, ланцюга, бачка гальмівної рідини, цилінда задніх гальм, фари. Підтримуквач ланцюга, розширювач бокової підствавки. Центральна підставка. Бризговики передній, задній. Проставки для підвищення керма. Лапка перемикання передач із змінною довжиною. Прогресивні пружини в передню підвіску. Є ще захист радіатора який потребує ремонту.
- Туристичне шкло Wunderlich. До нього, комфортна крейсерська швидкість була 110 км/г. Зараз 140.
- Протитуманки Wunderlich.
- Весною провів повне ТО з заміною всіх рідин, перешив сідло, поміняв повітряний фільтр і гальмівні колодки (оригінальні)
- Абсолютно легальний мотоцикл, неодноразово перетинав кордон.

Додатково додаю всі оригінальні запчастини які були замінені на тюнінговані.

Ціна. Новий коштує понад 9000Є. Середній цінник на таку вживану модель 6000$. Свій я оцінюю в 4500$. Вся багажна система і тюнінг в магазині обійдеться ще в 1600$. Я віддаю за 1000$. В суммі 5500$. Наразі продаж мотоцикла і багажної системи окремо не цікавий. Аргументований торг може мати місце. Аргументами можуть вважатись лише знайдені вами недоліки не вказані в цьому тексті. Все решта вже враховано в ціні і не є предметом для торгу. Так само як і аргумент про нестачу грошей, "потім донесу" і т.д. Переоформлення в МРЕО обов’язкове.

Кому може бути цікавий мій мотоцикл:
- ви новачок зростом від 180 см. Спокійний і пластиліновий двигун і довгохідна підвіска пробачать багато промахів у керуванні. Тому нема жодної проблеми для використання цієї моделі в якості першого мотоцикла. Так, популярна в новачків, модель Honda CB400, є значно агресивнішою. І вимагає більше уваги до контролю і керування. Чому так важливий зріст: я з ростом 172 см, до землі дістаю двома ногами тільки носочками. І звісивши зад на бік седла - повною стопою однієї ноги. На фотках знизу видно. Без звички, його важко втримувати і тримати баланс.
- ви багато подорожуєте Україною або на східний напрямок і вам потрібен мотоцикл, що не боїться поганих доріг і бензини. Мій екземпляр саме таким і є. Просто завантажуєте багаж, сідаєте, і їдете.
- вам потрібен універсальний мотоцикл для міста, подорожей, відпочинку за містом і т.д. Власне ця модель дуже хороший компроміс між зручними на асфальті туристами і всепролазними, але не зручними хард-ендурами.
- вам потрібен донор з хорошою ходовою і двигуном для кастома, наприклад можна скласти чудовий скремблер.

Тепер фото:






























  • 1
мамо,тато і де мої 180 см? ))

Так, мотосвіт в цьому питанню дуже не рівноправний. Самому 172 часом дуже мало.

Яле, якщо хочеш можу підказати список моделей які підходять для низького зросту, в залежності для того для чого тобі мотоцикл. Точніше де саме ти будеш його експлуатувати.

О давай, я планую цього року доздавати на права А. вже домовився із інструктором, але ше мед. довідку треба доробити) подивлюся як то на мотоциклі їздити

В мене ріст 1.62. Планую більше по місту їздити на роботу. Може на скелі Довбуша там.
не знаю ше як воно на довгі дистанції, але певно пробуватиму.

А, ну якщо в теба нема жорсткої необхідності долати важке бездоріжжя на мотоциклі то проблем нема.
Власне проблема з зростом в людей які хочуть позашляховий мотоцикл. Там висота сидіння дуже висока. І центр ваги дуже високий. Це все створює багато проблем.

Для міста, тим більше в нас вже дороги добре поробили, можна підібрати багато мотоциклів з не високим седлом. А, наприклад, серед чоперів, вони майже всі такі.

блін, казав сам собі що пора кат. А відкривати, а то тільки машиною їзджу ... : )
Гарно описав, зачот.
А то в мене 183 см зросту, а толку.

Повертайся! В ЖЖ бракує твоїх фотографій.

  • 1
?

Log in